poniedziałek, 1 lipca 2013

Wyniki szydełkowego candy

Witam ciepło wszystkich,
dla osób które brały udział w candy  ten post może wydać się interesujący :)
Osób biorących udział w candy tu i na facebooku było bardzo malutko co ogromnie smuci me serduszko :( 
Zdecydowanie wolicie większe nagrody w candy tj. np. przy ostatnim urodzinowym.
Osoby które nie napisały jaki kolor wolą zostały losowo przydzielone do koloru broszki.
Nie przedłużając dłużej.

Żółtą broszkę wygrywa: JOANNE DEVIAN

Niebieską broszkę wygrywa: GINGER

Gratuluję serdecznie i proszę w ciągu 7 dni o przesłanie na mojego maila adresu do wysyłki.
Jeżeli w tym czasie nie dostanę adresu losuje kolejne osoby.

To na tyle dzisiaj. Żeby jednak nie było że nic nie szyje przesyłam świeżo zrobione zdjęcie króliczków golasków które czekają na swoje ubranka :)


Miłego dnia

9 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranym, a moze za mało czasu było i dlatego się tak dużo osóbnie zapisało i ciekawa jestem ukończonych króliczków

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję wygranej ps fajnie wyglądają golaski :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda, że nie zobaczymy się na spotkaniu :( Ale, oczywiście rozumiem, że nie możesz. No nic, zatem życzę Nam abyśmy na siebie wpadły przez przypadek :-)

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło