piątek, 26 lipca 2013

Masa solna

Witam was aniołki,
po raz kolejny postanowiłam zmierzyć się z nową techniką tworzenia, tym razem padło na wyroby z masy solnej. Mogę stwierdzić że tworzenie z masy solnej jak dla mnie to wspaniała zabawa :) Potrzeba masy cierpliwości i precyzji. Tworzenie poszczególnych elementów sprawiało mi ogromną radość, podobnie było z malowaniem. Denerwowałam się tylko przy wypiekaniu bo bałam się że figurki mi popękają ale wszystko zakończyło się pozytywnie. 
Pomimo że szycie jest numerem jeden to masa solna zostaje ze mną już na dobre. Na dniach będę lepić dalej :) A teraz spójrzcie na moje pierwsze prace utworzone w tej technice. Bądźcie wyrozumiali bo to moje pierwsze prace :)

Różany świecznik...


Mały, niebieski aniołek do powierzenia


Aniołek w różowej kolorystyce


Kolejny aniołek jednak tym razy większy i z falowaną sukienką


Moi ulubieńcy - sówki


Kilka zawieszek: motylki..


... gwiazdki..


Zawieszka duży motyl..


Zawieszka serduszko z napisem


Życzę udanego piątku i do następnego :*

7 komentarzy:

  1. śliczny ten świeczniczek i sówki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świecznik i duży motyl fioletowy są bajeczne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję za zapisanie się na moją wymianke, świecznik super, wszystko bardzo mi się podoba, no może te Aniołki nie są w moim stylu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie Ci powychodziło :) A świecznik rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło