czwartek, 9 maja 2013

Zaległe wyróżnienia

Zawsze gdy dostaje od któreś z was wyróżnienie jestem ogromnie wzruszona i zastanawiam się dlaczego ja? Potem myślę: hmm.. chyba mnie lubią :) oraz doceniają to co robię. Jedynie co mogę powiedzieć to tylko dziękuję :*
Swego czasu dostałam wyróżnienia od 4 niesamowitych kobietek więc pora się z nich rozliczyć, albo przynajmniej na łamach bloga ciepło podziękować.

Zacznę od wyróżnienia które dostałam dawno bo w kwietniu. W sumie to dwa wyróżnienia "Liebster blog Award" które otrzymałam od Sonei z bloga "Ulotne chwile"




Sonea zadała mi pytania na które chętnie odpowiem:)
1. masz zwierzaka?- nie
2. wieś czy miasto?- wieś
3. dlaczego ta odpowiedź?- bo nie inna ;)
4. góry czy morze? - morze
5. dlaczego ta odpowiedź? - bo nie mam możliwości nad nim być
6. ulubiony serial?-  ostatnio "Walking Dead"
7. najgorszy na świecie aktor to…? - nie znoszę Toma Cruisea
8. najprzystojniejszy aktor? - Dave Franco ( plus jego brat)
9. najnudniejsze zajęcie na świecie? - patrzenie w ścianę :D
10. co najbardziej lubisz robić? - wiadomo szyć oraz oglądać filmy
11. najpiękniejsze wspomnienie? - moje zaręczyny

Kolejne wyróżnienie dostałam od Nawanny z bloga "Życie nitką malowane"


Trzecią osobą od której dostałam wyróżnienie jest Małgosia z bloga "Upominkowy świat" w sumie to dwa wyróżnienia :)



Małgosia również zadała pytania:
1.pies czy kot - kot
2.lato czy zima - lato
3.samochód czy rower - wstyd ale samochód
4.morze czy góry - morze
5.kawa czy herbata - kawa
6.włosy długie czy krótkie - długie
7.spokojna czy zwariowana - spokojna
8.dyskoteka czy domówka - domówka
9.spódnica długa czy krótka - krótka
10.rybki czy akwarium hihi - akwarium bez rybek bo żadna nie przetrwa ze mną :(

Ostatnio osobą która przyznała mi wyróżnienie jest Ar_nika z bloga "Moja szydełkowa bajka" 


Dziękuję wam kochane za te wyróżnienia. Wielkie buziaki i uściski dla Was :*

Jeżeli chodzi o przekazanie powyższych wyróżnień to jak większość z was mam problem z ich rozdzieleniem. Tym razem wszystkie wyróżnienia kieruję w stronę osób które zaangażowały się w zbieranie nakrętek w związku z akcją dla Nadusi. 

Spokojnej nocy

2 komentarze:

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło