czwartek, 30 maja 2013

Króliczki za nakrętki cz.9

Witam ciepło,
jak tam wasze samopoczucie? Ja czuję się dobrze zważając na to że przez ostatni tydzień zmagałam się z żołądkiem który dał mi się we znaki. Nic nie szyłam przez ostatnie dwa tygodnie, trochę szydełkowałam żeby tylko się czymś zając. Jednak już na dniach zaczynam szyć kolejną porcję króliczków. 
Póki co chciałam wam pokazać kolejną część słodziaków którą uszyłam. Przez jakiś czas będę wam je pokazywać bo do tej pory uszyłam ich naprawdę dużo :)






Obiecana rozdawajka o której pisałam w poprzednim poście już niebawem dlatego zapraszam do odwiedzania mojego bloga oraz fb.

Trzymajcie się ciepło

5 komentarzy:

  1. Króliczkie są cudne i mają piękne sukieneczki. Czy akcja zbierania nakrętek wciąż trwa bo już mi się uzbierała większa ilość i niedługo mogę podesłać następną partię? Jeszcze tylko muszę zebrać nakrętki od rodzinki bo też zaczęli zbierać. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akcja wymiany na króliczki zakończona jednak jeżeli chcesz nadal pomóc Nadusi to jak najbardziej można przysłać nakrętki. Dla ciebie i Kubusia króliczki poleca w czerwcu :)

      Usuń
  2. numerek trzeci ma ciekawą kolorystycznie sukienkę :) i bardzo fajny pomysł z szydełkowym akcentem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni króliczek taki wiosenno/letni :) A wszystkie świetnie się prezentują

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuje za każdy pozostawiony komentarz. Mam nadzieję że jeszcze mnie odwiedzisz bądź zostaniesz już ze mną :)
Pozdrawiam ciepło